piątek, 3 lipca 2020

dwa egzemplarze

z tej samej nitki, różniące się detalami, zrobiłam.
Najpierw Kinga z Amegry poprosiła mnie o zrobienie czegoś z tej nitki. Ja podczas dłubania zapragnęłam podobnej dla siebie.
Pierwsza robiona na okrągło od góry, z reglanem, druga metodą na t...ramię tu wychodzi jak z patkami, by swobodnie opadać . Niestety tu popełniłam duży błąd, ponieważ zrobiłam za długi odcinek ramion i wyszedł trochę za duży. W ostateczności ten efekt przypadł mi do gustu, tworząc oversize'owy,  designerski model letniego sweterka. Nitka do kupienia tutaj

 Dane techniczne
PHIL NATURE Avec lin
PHIDAR
Skład;
48% coton
28% wiscoza
24% len
Motek 50g.-165 metrów w kłębku
na każdy sweterek  wyszło mi 5 i pół motka.


Nitka typowa na letnie wyroby, miejscami nierówna, tworzy bardzo ciekawy efekt. Taki jaki lubię.
Rękawy w tym pierwszym sweterku są reglanowe, bez ażuru.  Plecy i przód z pięknymi liśćmi...









Drugi tym razem był już dla mnie.


Metoda na t...podpatrzona na yt. Myślę, że to nie ostatni mój rękaw tym sposobem.



Pisałam już o tym zbyt szerokim odcinku pachy.






To tyle tym razem. 
Pozdrawiam Was wszystkich


2 komentarze: