czwartek, 30 maja 2019

soczysta limonka

dziś jest główną bohaterką.
Bravo Big Schachenmayr  jest gruba nitką, mięsistą. Skład  100% akrylu.Motek 200 gr. ma 120 m.
Mimo że akryl, nie skrzypi podczas robienia, nitka się nie rozwarstwia, nie mechaci się. Niestety nie wiem jak wygląda po praniu, ponieważ  nie miałam okazji zamoczyć gotowego udziergu.
Myślę że firma zobowiązuje, i po praniu będzie jak ta lala ;)
Ja swoją limonkę robiłam na drutach ergonomicznych Prym nr.12, obrabiałam szydełkiem clover nr10. do kupienia tu
Im robótka większa tym cięższa, jednak koniec przyniósł niepowtarzalny efekt...zobaczcie sami ..

zaczęłam robótkę w Gąbinie, będąc rekonwalescentem ..
robiłam ją przez 3 wieczory...
dziś doczekała się opisu...





wyżej sprawy techniczne,
niżej moja mama i ja jako manekiny ;)


robota zaczęta od góry, ponieważ przy tak grubej nitce nie uśmiechało, mi się zszywać poszczególnych elementów.


rękawy także robione na okrągło''magicloopem"ze tak powiem.

brzegi obrobiłam szydełkiem, najpietw półsłupkami ,następnie oczkami rakowymi.


Na limonkę zużyłam 5 motków, czyli kilogram włóczki.


Pozdrawiam was serdecznie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz