piątek, 12 kwietnia 2019

Catania Originals

jest tematem dzisiejszego posta.
zaczęłam tuż przed wycieczką , by w wolnej chwili wykończyć co zaczęte.
Moja ocena nitki pozytywna, daję jej 5/5.Robi sie szybko, przyjemnie, nie rozwarstwia się i nie mechaci, co jest tej atutem.Mam w planach zrobić Catanii jeszcze letnią bluzeczkę.
Amegra i Galplast mają jej co nie miara ;) wełny oczywiście ;)



Nieodzownie w moich poczynaniach pomagał mi Bolesław  

Schachenmayr Catania Originals.
skład 100% cotton.
dł.w 50 gr. motku 125m.
Duża gama kolorystyczna, pozwala na wyczarowanie ciekawych i oryginalnych dziergadeł.
Ja zrobiłam kardigran, inspirowany zdjęciami ze strony tejże firmy.. tu
 
Nitka średniej grubości, idealna na wszelkie robótki szydełkowo - drutowe.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz