środa, 5 grudnia 2018

Ozdoby choinkowe

będę w tym roku szyć... szyć ze starych spodni jeansowych Karoliny.
Pinterest w swych czeluściach ma  świetne pomysły, z których oczywiście skorzystałam.
Nogawki spodni już nie potrzebne nadały się do tego projektu wyśmienicie. Czerwona nić, wypełnienie ze starej poduszki, guziczki które można nabyć w Amegra i Galplast strona tu.Wybrałam przezroczyste kuleczki, które mnie bardzo urzekły, mogą być też i inne guziki lub koraliki.
Za pień posłużyła mi klamerka taka malutka.
Gdy chodzę po sklepach pasmanteryjnych i artystycznych w oczach mi się mieni, oczopląsu dostaję i stwierdzam, że wszystko by mi się przydało...to taka moja myśl przewodnia.Niestety....





na razie mam gotowe tylko 2, dziś może powstaną następne..
Pozdrawiam Was serdecznie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz