środa, 6 kwietnia 2016

Historia pewnego szala

dziś będzie. Właściwie to szybkie plątanie pasm czesanki na rękach. Bardzo mnie urzekło i świetnie się robiło to plątanie na rękach. Może jeszcze kiedyś z grubej wełny coś zrobię, nie wiem....

Bardzo trendy podobno to jest, nr. 1.

Koleżanka z pracy poprosiła mnie o zrobienie szala dla jej córki. Przyniosła w papierowej torbie 13 paczuszek miękkiego czegoś...
Początkowo miałam zagwostkę jak to połączyć bo każde miało ok 5 m.... myślałam, czytałam, oglądałam  i doszłam do wniosku, że najlepsze będzie robieniu supełków.

Połączyłam wszystko ze sobą, nabrałam 15 oczek i zaczęłam robić. Nie miałam nigdy do czynienia z tak grubym ''materiałem'' do dziergania. Zrobiłam, zajęło mi to bardzo mało czasu , gdy niteczka się skończyła, wyszło szeroko....nie tak jak zamierzałam, sprułam, i zaczęłam ponownie. Właściwy rozmiar, tzn szerokość szala to 9 oczek. ....szybko, na prawdę szybko bo ok 20 min i już było...
Małż mnie pochwalił, i chyba dopiero teraz stwierdził , że prawdziwy talent mam. Dobrze że teraz po 10 latach...małżeństwa ;)


kolejne etapy mojej przygody uwieczniała córka. Nie miała coś weny do fotografowania. za jakość zdjęć proszę wybaczyć.




Owszem , wyszło miękkie, ciepłe, lecz jak dla mnie mało praktyczne. Mechaci się, z czego szef jest bardzo zadowolony bo ma kłaki...i obłazi, tzn rozwarstwia się.

I proszę nie myśleć że krytykuję wybór klientki, nie ja tylko wyrażam swoja opinię człowieka tworzącego produkt ;)

17/2016  przedstawiam państwu szal.....










 jak najbardziej fajne, odważne, dizajnerskie, jednak
                                dla mnie spełniło by rolę jako nakrycie na fotel, tudzież dywanik.

Najważniejsze w tym wszystkim że klient zadowolony.(zdjęcia kobietka widziała) Naocznie zobaczy jutro, mam nadzieję ze na żywo efekt końcowy będzie spełniał Jej oczekiwania.
Pozdrawiam serdecznie.



5 komentarzy:

  1. Szal świetny, tylko czy wygodny do noszenia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czy wygodny to nie wiem, bo robiłam dla pewnej kobietki.dziś szal ma miec swoją premierę. Jak się czegoś więcej dowiem, i jak sie sprawował, na pewno dam znać. Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Fantastyczny !
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wizualnie jak najbardziej fantastyczny, ale na pewno mechacący się będzie.Ja bym wolała z tego dywanik. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń