sobota, 20 października 2012

Słońca....

ostatnie podrygi na dzisiejszym spacerze uwieczniałam ....
Karolinka namiętnie liśćmi się bawiła.....
Ja cykałam co popadnie....

Park Wiecha....





















                          co do robótkowej części tego wpisu ,jest już gotowa....no w trakcie kończenia...

                                                                          zszywam
                                                   wcześniej wyparałam i zblokowałam....




 
                                                W poniedziałek do właścicielki zawiozę....
                                               
                                            mam nadzieję że i dobra i podobać się będzie....
                                                          bo wzoru i zamysłu nie znała....
                                                                  nowa właścicielka
                                                                             :)
                                                           czyli pełna moja samowolka...
                                                                        no to pa.....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz