sobota, 10 grudnia 2016

Agat

miał być częścią mojego wisiora... miał...
Siostra moja rodzona, osobista, widząc go zażądała, prosząco lub na odwrót ...prosiła żądająco o uszycie właśnie z tego rzeczonego wisior.
najpierw nakleiłam na filc, potem esy floresy narysowałam...w trakcie szycia kilkakrotnie zmieniałam koncepcję.

47/2016 siostrowy.. :)






Kobieta tzn siostra zadowolona.

Jakiś czas temu przeszukując pinterest natknęłam się na naszyjnik w jodełkę, oczywiście że uszyłam, nawet kilka razy w nim wystąpiłam. Niestety dusił mnie mimo że luźne toto na szyi mej było... dusił i już.
Dziś dałam mamie, mama zadowolona. 

48/2016 niebieska jodełka...
zdjęcie na szybko, trochę niewyraźne.



zapięcie może być z przodu , z boku , jak kto tam sobie zawiesi.


teraz zmykam do bombek karczochów.
pozdrawiam serdecznie.


2 komentarze: