niedziela, 25 grudnia 2016

Świąteczny wpis

dziś wypada napisać. Czas goni nieubłaganie, nim człowiek się obejrzy następne święta, nie dawno przecież Wielkanocne były. Teraz choinka tylko przypomina nam o czasie świąt, bo pogoda pozostawia wiele do życzenia.
Pada deszcz, 11 st.c, wiatr ...

Czasowy deficyt, więc i ozdób nowych było niewiele. W wolnych chwilach robiłam szydełkowe gwiazdki.
Część gwiazdek zawisła na choince w pracy, część na ,,miniaturze,, w dziennym Ośrodku rehabilitacji Neurologicznej na Kopernika. Część jako surweniry dla znajomych.






Wczoraj kończyłam dla koleżanki kołnierzyk




wzór z netu


zdjęcia prowizorka, niestety.

Nie wyrabiam się z czasem, który umyka mi przez palce.Mam tyle jeszcze rzeczy do zrobienia, do zobaczenia.jakoś tak mało zorganizowana jestem.

Tym samym życzę i Wam i sobie czasu na wszystko...zdrowia i pieniędzy do zrealizowania planów nie tylko wielkich ale i tych malutkich .;))
Wesołych Świąt kochani.
 teraz zmykam na 3 noc z rzędu.
Jutro będę spała przez cały dzień. należy mi się.



1 komentarz:

  1. Gwiazdki śliczne. I ja również życzę Wspaniałych Radosnych Świąt.

    OdpowiedzUsuń