poniedziałek, 14 lipca 2014

uczenie...

1 lipca wyjechałam do rodziców coby naumieć się na nadchodzący egzamin, owszem kartki wydrukowane, noszone wszędzie, nawet czytane kilkakrotnie były..
ale co z tego, jakoś mało tej wiedzy mi się przyswoiło...a tu w sobotę godzina zet wybije...
Jednak tuż przed wyjazdem kończyłam zamówione brans...






toto na szyję zrobiłam z pozostałych koralików z węża, dla siostry jest....




wszystkie razem...




z Corrinowych kolczyków....następne są...
teraz trochę odpuściłam....bo czas na naukę nastał...
pozdrawiam...



1 komentarz:


  1. Dzień dobry,

    reprezentuję stronę ZrobiszToSam.com, polski agregator blogów DIY i rękodzielniczych. Spodobał nam się Twój blog i dlatego chcielibyśmy zaprosić Cię do naszej społeczności bloggerów.

    Nasza strona oferuje Ci darmową promocję bloga oraz możliwość nawiązania kontaktów z ludźmi o podobnych zainteresowaniach.

    Po więcej szczegółów zapraszam na stronę:
    http://zrobisztosam.com

    Agregator działa na tym samym silniku co najlepszy polski agregator kulinarny "Mikser Kulinarny", ze ZrobiszToSam.com chcemy powtórzyć ten sukces :)

    Zapraszam i pozdrawiam!

    Anita

    OdpowiedzUsuń