wtorek, 20 sierpnia 2013

Nowości

z tamtego tygodnia pokarzę....
wrzuciłam je już na FB ,ale tu także chcę pokazać coby dla potomnych pozostało.
Zrobiłam czerwone na zamówienie, co prawda wcześniej koraliki były kupione na bransoletkę dla koleżanki, jednak na cito trafił mi się klient więc bezczelnie udłubałam z Magdzinych koralików.
a udłubana wygląda tak...


druga też u właścicielki....




dwie następne to róż z szarością, efekt fajny moim zdaniem.Niestety końcówki mi się skończyły, mam w domu, jednak u mamy miałam ograniczoną ilość.Wykorzystałam kiedyś kupione w bixelu zapinki ''zwyklaki''
myślę że to zapięcie wcale źle nie wygląda...



z pozostalych koralików powstała taka...





tylko 4 w tamtym tygodniu....bo wiadomo ...
ale nadal dłubię mam już 2 następne....
o
zaczęłam dla siostry bieżnik, tylko kiedy ja go skończę...?


pozdrawiam, idziemy teraz na spacer bo słońce zza chmur wyszło.




1 komentarz:

  1. Witaj! Widzę,że koralikomania nie tylko u mnie:)Fajne są te różowe z szarym! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń